Transport Manager Meeting Katowice 08.03.2017 r.

judek 2017

Spodobał Ci się ten artykuł?

Subskrybuj bloga, a otrzymasz wiadomość e-mail o każdym nowy wpisie

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Transport Manager Meeting Katowice 08.03.2017 r.

  1. kali pisze:

    WITAM SERDECZNIE
    mam pytanie w zwiazku z transportem przyczepy kampingowej .Otoz pan ,ktory sie zobowiazal do przewiziena przyczery 1500 km zarzadal 2000.Przyczepa okazala sie feralna i zaczela sie rozpadac podczas trasy (naszczescie w polsce).Zglosilam reklamacje zabrali przyczepe i oddali cala kwote plus 1000zl za straty (musial jechac prawie pusty) dla kierowcy.Kirowca natomiast rzada jeszcze 50% kwoty-czyli 15000 zl-po odliczeniu oplat autostradowych,odliczeniu kwoty portalu ,na ktorym go znalazlam 1600 i km ,ktorych nie zrobil (400) i paliwa jechal bez ciezaru przyczepy, dochodze do wniosku,ze nie nalezy mu sie ta kwota i 1000 zl powinno pokryc straty..co mowi prawo w takiej sytuacji?Dziekuje

  2. Paweł Judek Paweł Judek pisze:

    @ kali

    Zasada jest taka, że w przypadku gdy z winy jednej ze stron nie dochodzi do wykonania zobowiązania, druga strona ma prawo zażądać pokrycia szkody. Obejmuje ona zarówno rzeczywistą stratę jak i utracone korzyści. Skoro w tym wypadku nie doszło do wykonania umowy, poszkodowany ma prawo do całej kwoty umówionej pomniejszonej o korzyści, które odniósł z tego, że części przewozu nie wykonał. Jeśli te korzyści wynoszą co najmniej 500 zł, nie ma potrzeby dopłaty.

  3. Jerzy pisze:

    Witam serdecznie,
    mam pytanie odnośnie zwrotu kosztów biletów poniesionych przez firmę taxi za spóźnienie się na lot. Czy przysługuje? Lot, którym miałem lecieć do Frankfurtu miał odbyć się o godzinie 12, dlatego zamówiłem taxi na godzinę 10. Taxi wpisała zły adres, a następnie popsuł sie samochód. W rezultacie zawiózł nas syn. Jednak było zbyt późno i trzeba było kupić nowe bilety. Czy przysluguje odszkodowanie?

  4. Paweł Judek Paweł Judek pisze:

    @ Jerzy

    Jeśli rzeczywiście nie doszło w ogóle do realizacji umowy, można domagać się odszkodowania na zasadach ogólnych. Jeśli nie było możliwości dotarcia na lotnisko wcześniej, firma taksówkarska ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Poinformuj mnie o nowych komentarzach na e-mail. Możesz także SUBSKRYBOWAĆ ten wpis bez komentowania.