Podobne artykuły:
- Doprava Manažer Setkání Poznań 20.10.2016 r.
- Doprava Manažer Setkání Wrocław 08.09.2016 r.
- Doprava Manažer Setkání Varšava 12.09.2013 r.
- Konferencja Transport Manager Meeting Kraków 23.10.2018 r.
- Konference Transport manažer Setkání Warsaw 20.06.2018 r.
- Konferencja dopravy Manažer Setkání Katowice 25.04.2013
Panie Pawle bardzo proszę o pomoc, mam problem w pracy i nie wiem jak go rozwiązać. Moja firma zamówiła płytki z Hiszpanii. Płytki były transportowane kontenerem do Gdyni. W Gdyni leżały 3 miesiące na magazynie firmy transportowej X( obsługa akcji w sklepach) to co zostało z tej akcji zjechało do naszej firmy(firma X wynajęła do przewozu firmę Y). Zjechało w sumie 4 auta. Na każdym aucie widać było uszkodzenia w dolnej warstwie płytek. Magazyn wpisał w liście przewozowym “Widoczne uszkodzenia. Nie ma możliwości dokładnego sprawdzenia ilości. Uszkodzenie nie powstało podczas transportu”. Firma transportowa która wysłała te płytki wypiera się że skoro przewoźnik przyjął towar na auto i nie zgłosił zastrzeżeń to towar jest pełnowartościowy, a jeżeli u nas magazyn wpisał że uszkodzenie nie powstało podczas transportu oznacza to że zamykamy sobie drogę do odszkodowania…
Dodam że jesteśmy pewni że uszkodzenia musiały powstać na magazynie bo nie widać zewnętrznych uszkodzeń a uszkodzona jest dolna warstwa co oznacza, że palety był źle składowane.
Co możemy zrobić w tej sprawie?
@ Amélie
Ale čí časopis takovou výhradu – odesílatele nebo příjemce?